Co powinna zawierać dobra
Strategia Employer Branding?

Pojęcie to jest bardzo szerokie, ale u jego podstaw krzyżują się ze sobą przede wszystkim takie dziedziny jak:

Human Resources (HR),

Marketing (wraz z komunikacją graficzną)

Public Relations (PR).

Ciekawostka

Dzisiaj na rynku pracy spotykają się przedstawicie aż czterech różnych pokoleń, co ma istotny wpływ na to jak kształtować Strategię Employer Branding.

Employer Branding

Czym zatem jest
Strategia Employer Branding?

Jest to plan działania mający na celu budowanie i promowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy wśród obecnych i potencjalnych pracowników.

 

Główne cele strategii Employer Branding:

• przyciąganie wysokiej jakości talentów,
• zwiększanie zaangażowania pracowników,
• redukcja rotacji kadry,
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku pracy,
• umocnienie jej konkurencyjności.

Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy przynosi liczne korzyści, takie jak:

• poprawa zadowolenia pracowników,
• większe zaufanie otoczenia,
• lepsze wyniki finansowe.

Warto skupić się na dobrych warunkach pracy, benefitach pozapłacowych i rozwoju kompetencji pracowników, uwzględniając różnorodność potrzeb swoich pracowników.

 

Największą szansę na wyróżnienie swojej marki pod względem atrakcyjności mają firmy, które podjęły decyzję o opracowaniu i wdrożeniu w życie porządnie przygotowanej strategii Employer Branding.

Z nami osiągniesz przewagę konkurencyjną!

Zapraszamy do współpracy

Masz problemy z przyciągnięciem kandydatów do pracy? A może Twoi pracownicy zbyt często rotują?
Zadbamy o stabilność i kompetencje Twoich pracowników.

Sprawdź
pathfinder
pathfinder

Zatrudnimy nowych pracowników
i zajmiemy się twoim personelem
i płacami.

Skontaktuj się z nami

Dopasujemy do Ciebie najlepszych kandydatów, którzy wesprą Twój biznes, niezależnie od branży. Zapoznaj się z naszymi możliwościami.




    * pola wymagane

    Wyślij